afbeelding

Dit jaar organiseert BCB voor de tweede maal de Maand van het Geschenk. Hoewel vorig jaar
de eerste editie een groot succes was,is het model op verzoek van meerdere boekhande-
laren aangepast. Was het verleden jaar een cadeautje van de boekhandelaar aan de klant,
nu is het een zeer aantrekkelijke uitgave met een zeer aantrekkelijke consumentenprijs.
Een kassakoopje dat zorgt voor extra omzet en door de campagne extra mensen naar de
boekhandel trekt.


Het eind van het jaar is bij uitstek een periode waarin mensen op zoek gaan naar cadeautjes en
inspiratie rond het Kerstfeest. Het Kerstdiner voorziet als geen ander in die behoefte. En en passant
maakt de lezer kennis met nieuwe auteurs.


Campagneperiode
De campagne start op 15 november en duurt tot 25 december.  

Hoe werkt de campagne?
Door middel van uitgebreide promotie met als overkoepelend motto ‘De mooiste geschenken vind je in de christelijke boekhandel’ wordt Het kerstdiner ruimschoots onder de aandacht gebracht.

 

Het Kerstdiner
Is een uitgave van Ark Media in samenwerking met BCB.
Een aantrekkelijke uitgave (48 pagina’s, gebonden, full colour) met een verkoopprijs van € 4,95

Het kerstdiner is een prachtig boekje om cadeau te doen of te gebruiken tijdens kerstvieringen thuis of elders. Het bevat bijdragen van Mark de Boer, Ina van der Beek, Judith van den Berg, Mattijs Fledderman, Daniëlle Heerens, Erica Kramer, Jolanda Kromhout, Anke van der Pol en Ann Voskamp.